chovatelská stanice borderteriérů

Šestý týden

21.06.2012 18:35

Včera naše děťátka oslavila šest týdnů života. Už jsou to opravdoví psíčci, běhají po dvoře, občas udělají kotrmelec když se jim zapletou nožky a kdykoli za nimi přijdu, spustí hlasitý křik. Všichni se moc rádi mazlí a pořád mi něco šuškají do ucha když se k nim skloním. Zoubky mají už pěkně ostré, jako jehličky a nebojí se je používat! 

Taky přišli na to, že třešinky které občas popadají do dvora jsou moc dobré a dávají si je ke svačince. Apetit mají všichni opravdu dobrý, a´t jim v misce dám rozmočené granulky, maso se zeleninkou a doplňky nebo tučný jogurt se žloutkem, na všechno se vrhnou a do půl minuty je miska vyluxovaná! Je hezké sledovat, jak chápou souvislosti. Když večer vážíme, vždycky potom dostanou baštu. Takže při vážení jsou moc hodní, posedají si kolem mně a čekají až je jednoho po druhém zvážím. Dokonce bych řekla, že si snad i pamatují pořadí v jakém je beru, protože štěňátko které zrovna potřebuju mi prostě vleze pod ruce. Jakmile zvážím Dellinku která je poslední, začne velké hemžení a poštěkávání, protože drobci ví, že už tam mám nachystanou misku s něčím dobrým na zub. Málem by mi to i z ruky vyrazili když jim to dávám na zem ... :)

Spinkají hezky celou noc, vůbec nás nebudí (máme je na noc ve vedlejším pokoji) a čůrají i kakjí opravdu vzorně na tác s novinami. Tak vzorná štěňátka jsme ještě neměli ... asi mají pochopení, že když je jich tolik tak bych z toho zešílela kdyby házeli bobky všude a šmajdali v nich ... tak kakají do novinových proužků, do kterých se bobany obalí a oni se v nich potom "nepatlají" ... prostě jsou to šikulky.

V pondělí jsem drobky odčervila, zítra by se měli očkovat a čipovat, tak v pondělí už budu moct poslat přihlášku k zápisu štěňat na plemennou knihu, jsem zvědavá, za jak dlouho průkazy původu přijdou. 

Tento víkend bude náš poslední společný v kompletní sestavě, tak si ho budu muset pořádně užít, protože příští víkend už se nám dětičky rozutečou do světa. To zase budu chodit po domě, budu mít pocit že je tu nějak moc velký klid a ticho a nebudu vědět "do čeho píchnout" ... :)

Fotogalerie

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode