chovatelská stanice borderteriérů

Lovecký výcvikový tábor s Horyslovem

11.07.2011 14:23

2.-6.7. jsem s holkama trávila moc příjemný čas na loveckém výcvikovém táboře v Brodu nad Dyjí. Holky se učily chodit po pobarvené i nepobarvené stopě, po vlečce, učily jsme se následování, odložení, chůzi na řemeni, slídění (to jim, závislačkám, moc nešlo, motaly se do 5ti metrů ode mně), nahánění, aportování a spoustu dalšího. A já jsem se učila jak s nimi pracovat. Holky byly moc šikovné a šlo jim to, tak zbytek je na mě abysme to všechno dopilovaly a absolvovaly zkoušky.

Myslím že jsem tam nebyla naposledy. Krom toho, že jsme se s holkama hodně naučily jsme se i setkaly se spustou fajn lidí a krásných psisek.

Jakmile doupravím fotky, dám sem odkaz.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode