chovatelská stanice borderteriérů

První krytí Hanelky

05.03.2012 13:46

Včera jsme si s holkama a Jirkou udělali nádherný výlet do Čertoryjí ukončený zastávkou na krytí Hanelky ve Veselí. V Čertoryjích bylo nádherně, potkali jsme několik skupinek laní, z křoví kousek od nás vyběhl kaňour (ještě že ne svině s prasátkama ...) a za celou cestu jsme nepotkali ani jednoho člověka. Prostě nádhera. Když před námi z křoví vyběhl ten kanec, vzala jsem holky na vodítko a šla je nasadit na stopu. Šly po ní jak divé a když jsem zastavila že už dál nepůjdem a chválila je jak jsou šikovné, měla jsem co dělat abych je udržela a štěkaly jak šílené. Jsou to moje šikulky! A přitom se jinak pohybovaly po celou dobu převážně navolno.

Ve Veselí jsme strávili asi hodinu a půl, přičemž samotné krytí se odehrálo dřív než jsme se stačili domluvit jestli půjdeme dovnitř nebo zůstaneme venku. Tak už jsme jen oba "milence" čtvrthodinku přidrželi a bylo po všem. Tak doufám, že z tohoto krytí budou krásná štěňátka!

Také jsem se dozvěděla pro mě potěšující zprávu, že Bublík JE nositelem genu pro zbarvení blue-tan, takže bysme měli mít štěňátka obou zbarvení. 

Ještě pojedeme na překrytí v úterý a koncem týdne jede Bublina na rok do Anglie, kde se bude věnovat výstavám a jiným příjemným činnostem ... ;)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode