chovatelská stanice borderteriérů

Pustili jsme se do BARFování

21.11.2010 20:17

Tento týden jsem se po zhruba ročním sbírání informací a odvahy pustila do zásadní změny v krmení svého zvěřince (13,5 roční irský setr Vilda, skoro 5ti letá Hanelka, tříměsíční Basta a osmi a půl letý siamák Matýšek). Z granulí jsme kompletně, okamžitě a téměř bez varování přešli na syrové maso, kosti, zeleninku a nejrůznější doplňky.

Maso jsem objednala u Vetamixu ( www.vetamix.cz ), doplňky různě (lososový olej v rybářských potřebách, pivovarské kvasnice přes internet, mořské řasy tamtéž, a u Barona microminerál a bylinky fit-BARF sensitiv. Ještě mám vitamíny pro štěňata APtus, které jsme dostali na dnech BRT). Zeleninku nakupuju normálně v obchodě.

Zatím vidím jen to, že masinko veškeré zvěři moc chutná, nad zeleninkou se nikdo neofrňuje (bodejť, když je v ní zamíchaný lososový olej a kvasnice ... ) a  Basta už zvládá rozkousat i kuřecí křídla. Velikost hromádek se enormně zmenšila, bobky jsou menší a konzistentnější. Na granulích kadili všichni na každé procházce, tudíž třikrát denně, teď jednou až dvakrát a menší bobky. Napovídá to cosi o stravitelnosti ... 

Postupně budu psát o dalších změnách, které se v souvislosti s BARFováním na mé zvěři projeví. Zatím mě to baví a neobtěžuje, tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží ...

Většinu informací jsem našla na stránkách www.manwe.eu kde je vše podrobně popsané, je zde spousta dalších odkazů, příklady jídelníčků, dokonce i kalkulačka, která každému obzvlášť v začátku a při krmení štěňat výrazně usnadní práci. 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode